Sider

28. november 2009

Har du hørt om Regine Stokke?

http://sinober.blogg.no/, er en blogg som gir meg tårer i øynene. Hun heter Regine Stokke, og er 18 år. Bare 18 år! Hun har fått diagnosen MDS/AML, og forteller på bloggen sin om hvordan hun kjemper mot sykdommen. Hvordan det er å leve seg gjennom det helvete den gir.

Jeg synes hun er så sterk. Og modig. Hun viser at man må gjøre det beste utav situasjonen man er i. Uansett hvor forferdelig det måtte være. På den måten, synes jeg hun er et forbilde.

Og så har hun fått vite at hun mest sannsynlig ikke kommer til å leve over jul. Å, huff. Jeg kan ikke tenke en gang hvor hardt det må være å vite det.

Jeg tenker på deg, Regine!

Nå drar jeg til byen.. Juleshopping, vett' =P

Tåre- tåre-innlegg.
Ha en god dag!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails