Sider

26. november 2009

Yeey! Langhelg <3

Etter en lang og slitsom dag, er det så godt å komme hjem! Og særlig når det er torsdag, med fri på fredagen. Langhelg er alltid godt.

I helga her vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.. Slappe av, være med venner, lese, se på film.. Og siden det er flere tentamener neste uke, så bør jeg kanskje gjøre noe med det.

Jeg har også lyst til å se New Moon igjen! xD Ja, jeg vet. Haha, jeg er rar. Men jeg mener det; seriøst. Og julegaveshopping hadde vært fint å starte med.. Hm. Gjøre ting jeg ikke har fått gjort.

Det er planen. Nå stikker jeg. Og ser en film eller noe.

4 kommentarer:

Turi sa...

Kos deg da, Stine! Du fortjener nok det! Lag salte mandler! - Det er kjempegodt! - Det har jeg nettopp gjort med Maja - du finner oppskrift på nettet. God helg! (Jeg reiser til Spania i morgen - riktig langhelg!)

Stine sa...

Turi; Ntaa. Høres koselig ut ^^ Kanskje det.

Amalie! sa...

Takk for kommentar :)

hanne sa...

bra blogg , stine : )
godt me lang helg ja , kos dæ : )

Related Posts with Thumbnails