Sider

4. november 2009

Jeg var på skolen i dag!

Jeg våknet i dag morges og følte meg faktisk ganske frisk og opplagt. Så jeg tenkte at jeg skulle dra på skolen. Selv om jeg ikke følte meg heeelt frisk, så var jeg bare litt småtett, og småvondt i hodet. Bare bittelitt. Så jeg dro på skolen, jeg. (Uææ.. Tenk hvis jeg har smitta noen! Sorry!)

I alle fall... I dag var en veldig fin måte å starte på skolen på! Vi (altså trinnet) dro til byen, på en slags "utdanningsdag." Det var skikkelig koselig! ^^   Trinn for trinn:

1) Bussen skulle gå akkurat 08.30. Den gikk litt over.




2) Vi kom til byen, og gikk ved Nidelva helt til vi kom til Vitensenteret. Vitensenteret, ja, ikke vitenskapssenteret. Og det var utrolig kult! Vi fikk være der en time, men det var alt for liten tid for slike nysgjerrige folk. Det var så mye artig å finne på der. Her er noen bilder;



Ball som "svever"
Vanntornado; se film under!
Vindmaskin!
Jeg kjører bil. Oj.




3) Spising på Egon. Alltid like kos. Betal 100 kroner, så kan du spise så mye du vil Yeey! ^^ <3




4) Nidarøhallen. Der var det en stor "utdanningsmesse"; alle linjene man kan ta på videregående ++ hadde egne boder der. Og masse konkurranser man kunne delta i. Hehe.. Etter en time var det sånn at jeg og hun jeg gikk med, var helt klare for å dra med. "Nei? En hel time igjen?" Men den timen gikk fort, skal jeg si dere. Vi kom til og med sent til møtestedet.




Og.. Nå er jeg bare mer forvirra når det gjelder valg av utdanning. Men! Det er vel sånn det skal være. Det ordner seg, sant?

Nå skal jeg stikke. Skal se film og bare slappe av. Skuldra mi verker av en eller annen grunn.








Q: (Q betyr spørsmål! Så det er bare å svare i kommentarfeltet! "D)
Hva har du gjort i dag?
Har du noen gang vært på en slik utdanningsmesse?

Vet du hva slags videre utdanning du skal ta?

4 kommentarer:

<3 Mie sa...

jeg vet! :D

Catrine sa...

kul blogg :)

Anonym sa...

BERTIL THE BLOGGER SAYS:
ja, jeg har også vært på sånn messe, og nå er jeg HVERTFALL usikker på hva jeg skal velge >_<

SafeenaBahaman sa...

sv : haha, det er sant. Jaja, jeg overlever :)

Jeg skal ta noe så enkelt og kjedlig som almenn :)

Related Posts with Thumbnails