Sider

13. november 2009

Fly lille engel..

Hei! Jeg fant akkurat dette diktet. Og måtte bare vise det fram:

Fly lille engel, ta vare på mine kjære.


Vær hos dem, der jeg burde være.

Pass på dem, i verdens byrde.

De er lam, du er deres hyrde.



Syng dem i søvn med de vakreste ord.

Dans med dem, så sårene gror.

Savnet jeg gav dem må pleies med kjærlighet.

Jeg såret dem, da jeg mistet min ærlighet.



Tørk deres tårer og stryk deres kinn.

La regnet forsvinne, slipp solen inn.

La regnbuen farge deres hjerter så sarte.

Gi dem et håp, noe jeg aldri klarte.



Kyss dem på kinnet med omsorg og trøst.

Fortell at jeg falt, som et blad i høst.

Si at jeg elsker dem over alt i verden.

Fly lille engel, og hjelp dem på ferden

Ntaa.. Dette er et av de søteste diktene jeg har lest. Eller; det tristeste. Det er så sårt..
>her< fant jeg diktet.








Q: Hva synes du om diktet?

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails